SPARGELSAISON

Liebi Gescht und liebi Fründe vom Bohrerhof,

Am Fritig goht d'Schparglesaison los.. Mir hei wieder butterzarti Schpargle. Die chömme jetzt am Saisonafang us Südfrankrich und Schpanie.

Und wenn's denn ä chli wärmer wird us em Badische und us em Elsass. Aber ganz glich, vo wo d'Schpargle chömme. Mir hei immer nur beschti Qualität; die Zartischte und die Schönschte.

So, wie Sie’s gwöhnt sin bi uns.

WIE IMMER DIEN MIR DIE SCHPARGLE MIT VIEL LIEBI UND SORGFALT IN VERSCHIEDENE VARIATIONE SERVIERE.

Als Salat, mit Eglifilets, Riesekrevette, mit Chalbsteak an Morchelsauce, mit Cordonbleu, mit Parma-oder Beischinke, Sparglesuppe und und………

Mir wünsche Ihne ä schöni Zyt und mir säge bis bald, natürlich bi uns im Bohrerhof, dört wo mä sich wohlfühlt und dört wo's eim gfallt.

Liebi Griess

„D’Bohrerhöfler“ us Allschwil

Familie Markus und Katia Burger-Vénuat mit em Sohn Maxime und unser Super-Team

   SPARGEL KARTE